Projekt miał na celu rewitalizację wcześniejszej wersji strony i przebudowę części elementów z poprawą UX całej strony. Ponieważ główną częścią działalności firmy jest sprzedaż wypraw, to powinny być one mocno uwypuklone w różnych elementach serwisu, np. w sidebarze na blogu, czy na stronach przewodników. Te zmiany dodatkowo spowodowały poprawę linkowania wewnętrznego, co ma korzystny wpływa nie tylko na sprzedaż, ale również na SEO.
W ramach zlecenia wykonaliśmy:
- stworzenie dedykowanego motywu pod WordPress-a
- kodowanie z makiet PSD części witryny do WordPress-a (te, które były projektowane na nowo)
- stworzenie interaktywnej mapy wypraw
- przebudowę widoku pojedynczej wyprawy
- przebudowę funkcjonalności przewodników (zamiana na custom post type, aby można było w łatwy sposób łączyć wyprawy z przewodnikami i wpisami blogowymi)
- podstawową optymalizację szybkości
- migrację treści ze starej strony na nową
Kontakt
GŁÓWNA SIEDZIBA
50-441 Wrocław
kontakt@eatnet.pl